mandag den 13. maj 2013

"Vintertavshed - forårsglæde"

Halløj

Nå´m, det er jo længe siden og jeg har stadig ikke indtryk af, at der er nogen der læser - eller savner - det jeg skriver, jeg får i hvert fald ikke nogen respons på noget af det, så det er nok bare mit eget - og så er det så det...

Men altså, nu har jeg fået båden i vandet, efter jeg har brugt en masse tid og penge (materialer) til at polerer hende, til en gelcoat der er flottere end da jeg overtog hende i juli, 2005.

Nu går jeg og venter på godt vejr - det er stadig meget koldt - så der kan blive sejlet en masse. Jeg skal dog lige have skiftet olie og oliefilter på motoren og jeg skal jo selvfølgelig også have "slået under". Jeg har fået kørt det der høre vinteren til hjem og alt det der hører sommeren til ned til hende - incl. mine nyindkøbte hynder, der klæder hende så fantastisk. Det giver et lysere lys i kahytten.

Jeg "monterer" lige et par foto´s af hende, så evt. læsere kan få et indtryk af, at jeg har "knoklet" og brugt alt mit knofedt - også det på tær, knæ´r og albuer.

 Her venter vi på vognmanden
 - på vej til rette element...
 ...som er nået!
 De "nye" hynder i styrbord...
 ...og i bagbord

  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar