tirsdag den 21. maj 2013

"Lige en smule opdatering..."

Halløj

Så er min elskede - Malin Too - kommet i sit rette element.og i lørdags fik jeg "slået under". Der er pga. vejret ikke blevet sejlet "den årlige pinsetur" i år, men da jeg jo er på efterløn (dog med et mindre bijob til at "forstyrre" og stjæle tid...) skal jeg nok få indhentet en enkelt forsømt pinsetur. At så vejret ikke er til "lystsejlads" i dette forår, er en anden sag - for det er både vådt, gråt og trist. Jeg håber ikke det fortsætter sådan hele sommeren; det ville ærgrer mig noget så gevaldigt.

Jeg sætter lige et par "fotostatiske dokumentaristiske" elementer ind, så det bliver understreget, at jeg - dels er på vej i vandet og - dels at jeg er der.

Jeg har ikke taget nogle billeder fra årets første tur, men den var som sædvanlig god og havde den samme virkning på mig, som det plejer - det at sejle. Der findes simpelt hen ikke noget bedre og hvis jeg mister at kunne sejle, mister jeg alt - alt der er værd at leve for - og dermed - potentielt - "livet".

 Lars har styr på det...
 - og her er jeg færdig med at "slå under..."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar