søndag den 4. november 2012

"Forfra - og om igen..."

Halløj

Ved et uheld er alle indlægene jeg har skrevet forsvundet - og alle de fotos jeg har indsat er ligeledes væk og blæser rundt et eller andet sted i "cyberspace".

Det giver jo så mulighed for at ændre lidt ved stilen for de indlæg jeg fremover vil skrive, men ærgerligt er det nu alligevel.

Jeg har brugt en del tid på at lede efter det tabte, så nu gider jeg ikke mere. Jeg smider et foto ind fra et eller andet tidspunkt i løbet af sommeren.

Som jeg har været inde på før, er jeg ikke sikker på der i det hele taget er nogen der læser det jeg skriver, men så aligevel - mere en anden gang.

Det er godt nok mærkeligt, for billederne fra mine indlæg er her åbenbart, så hvorfor ikke det der er skrevet?????

Ingen kommentarer:

Send en kommentar