tirsdag den 6. november 2012

"Fandens også..."

Halløj
 
Nu har jeg prøvet alle muligheder, men det slettede er og bliver væk.

Jeg har hele tiden betragtet denne blog, som en form for dagbog, så derfor var der en del skriverier, som jeg egentlig er rigtig ked af at "at være kommet af med". Nå, "man skal aldrig græde over spildt mælk", som man fik at vide som barn, når man havde mistet noget man holdt meget af, så det her er jo - selv om det ikke lader sig erstatte - ikke uerstatteligt: "Jeg kan jo bare skrive noget andet og sætte nogle billeder på", så er det så godt som det samme - eller?
 


Jeg lagde min båd på land i onsdags (d. 31 okt.). Jeg havde egentlig besluttet mig for, at lade hende blive i vandet, men ændrede så planer og er godt tilfreds med den nye beslutning. Der er noget mere ro ved, at den ligger trygt for vinteren, hvis det skulle gå hen og blive "rigtig vinter". Nu skal jeg bare have motoren frostsikret og dække hende lidt af, så kan vi begge (båden og jeg) roligt vente på foråret og håbe på en bedre sæson næste år, med meget mere sejlads.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar